Städning, Liten förändring & Sängdags

De blev städning idag ändå, hade egentligen tänkt att jag skulle ha gjort det imorgon. Men de blev ändrade planer så det blev städning och även andra sysslor. Sysslorna var byte av gardiner, dammtorkning, rensa bland alla dessa grejer som jag har, dammsugning och även så möblerade man rummet också :p De var dels för att min säng skulle slippa stå ve elementet som inte funkar de är kallt att sova där. Så en liten förändring blev det allt, och jag är nöjd med resultatet. Blir nog att gå igenom mina skrivbordslådor och kolla de som jag vill ha kvar osv. De behövs tro mig.

Har precis tittat på Vem kan slå Filip och Fredrik, denna gång var det Filip & Fredrik som vann över utmanaren. Hehe. Så har man även fyllt på med musik i mp3n som jag fick låna av moster. Kan säga att den kommer väl till användning när man är på praktiken, och de är inge kul när man inte har några hörlurar till mobilen att kunna lyssna på radio eller musik.


Snart är det sängdags men först blir det duschen...

Hare bra// Swampeen

Anonym

Grynvald Larsson fan!

PUBLICERAT DEN 2009-11-25 KLOCKAN 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: