Tisdag, Dålig Uppdatering, Städryck & Andra Avenyn

Idag är det Tisdag och som ni kanske ser så har jag haft dålig uppdatering de beror på att jag har haft annat för mig bland annat så städade jag hela undervåningen igår och hade praktik som vanligt. Städningen berodde på att jag först stog i köket och skulle plocka ur diskmaskinen och sen lägga in nytt, så kom jag på att jag skulle göra rent micron och göra den fin, sen blev de att dammsuga och torka golvet. Städryck kallas de xD Så har helt enkelt inte haft tid och inte orkat heller. Får väl försöka skriva mera om dagarna kanske. Haha,
Denna dag har bestått av praktik då som vanligt och där fick man bland annat göra en hjärtdekoration kan man säga, tog tyvärr ingen bild på den får göra de sen om den inte hinner bli såld innan dess och så har man burit kartonger i mängder och ställt fram nya varor de var jobbigt kan jag bara säga. Lämnade några kartonger kvar som man får ta imorgon om de inte är någon som har tagit dom :P
De var väl de som min dag har bestått av kan man säga.

Fick lära mig igår hur den nya tvättmaskinen fungerar så har man satt igång en maskin tvätt och så får man se hur de blir men de blir nog bra :p Ska ta hand om den snart om den är klar, får se om tvätten får plats på ställningen som står i badrummet.

Just nu så gör man inte så mycket tar mest lugnt. Ska ta hand om tvätten som sagt sen vet jag väl inte riktigt vad det blir ska iaf titta på Andra Avenyn ikväll :) Innan dess får man se vad det blir.

Hare bra// Swampeen

Pappa

Inte tittat på nya Falk än?



//Pappa

PUBLICERAT DEN 2009-11-03 KLOCKAN 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: