Tisdag, Ögoninflammation, Becknörd & Andra Avenyn

Idag är det Tisdag och de var 2 dagar sen man skrev sist, anledningen är att jag helt enkelt inte orkade. Men nu blir det ett inlägg iaf. Dagen har bestått av en dryg praktik och om inte med de så hade man fått ögoninflammation när man vakande imorse de var inge vidare, dock bara i ena ögat och inte i bägge. Har aldrig haft de när jag varit äldre utan det har bara när jag var yngre.
När man slutade praktiken så drog man till apoteket och köpte ögonservetter för att hålla ögat rent så de inte blir värre sen får man ta ögonsalvan också. Så skiten försvinner någon gång, inge kul alls. De tar 1 vecka innan de försvinner tydligen. Sen när man varit på apoteket så blev de att dra till Pekås och köpa tv-guiden och någonting att äta.
När man kom hem så blev det att käka och sen blev det att titta lite på tv å ta det lugnt, så började man att titta på en gammal Beck film den heter Monstret och det är en av de gamla filmerna. Har tittat på beck 2 dagar i rad, tror jag har blivit en becknörd eller ah det har jag alltid varit kan man säga. Har alltid tyckt att dem är bra :) hihi.
Just nu så tittar man fortfarande på Beck - Monstret, har haft några pauser imellan. Bland annat käkat pizza och vart till affärn, och även tittat lite på Äntligen Hemma också. Haha. Får hoppas jag hinner titta klart på filmen innan andra avenyn börjar.

Hare bra// Swampeen

h a i d i s -

Hallådär,

har ni snö hos er? :o

:D

PUBLICERAT DEN 2009-11-25 KLOCKAN 19:35:24
BLOGG: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: