Torsdag, FAAN, Unga Mödrar, SOS Gute & Lyxfällan

Idag är det Torsdag och praktiken blev ganska kort fick gå hem vid 11, de var inge fel att få sluta tidigt :P Sen fick jag reda på att jag var ledig imorgon från praktiken de är gött de, fast man måste iväg och till jobbcoach så man får papper påskrivna så man kan skicka dom till försäkringskassan.
När man kom hem då ifrån praktiken så blev det att tvätta , har tvättat 3 maskiner och sen tagit hand om det som var torrt och lagt det inne i skåpen där de skulle vara och tog de kläder som var mina.
Så har man tittat på Riverside också idag, de var ganska bra avsnitt denna gång :p Ska titta imorgon igen..  Fast egentligen så är det väl inte världens bästa serien direkt men har man väl sett de en gång så blir man tvungen att titta flera ggr :p Haha. helt sjukt egentligen.
Efter de så tittade man på Unga Mödrar som var halv 5, störande att dom har bytt tid men sånt är väl livet.


Säger bara FAAN , de är de rätta ordet för de. Har allting som man verkligen har försökt att få tillbaka bara gått till spillo? Du verkar inte förstå hur jävla sårad jag blev ! har fan gjort allting som jag någonsin kunnat och skickat brev. Jag älskar dig som fan det vill jag att du ska veta , saknar dig otroligt mycket<3 Oavsett om du har en ny eller inte så gör jag det !.  Du var det bästa som någonsin hade hänt mig och jag kände mig för engångsskull lycklig att få vara med dig och kände att jag verkligen var värd nånting.
Jag har länge undrat varför du bara gjorde slut sådär, kan inte bara skylla på ett avstånd. Huvudsaken är att man älskar varandra. Hade du gjort någonting ? Jag kan inte veta..


Just nu så tittar man på SOS Gute, det är rätt intressant program :P Har sett de några gånger och de har alltid varit lika bra när det har visats. Efter detta program är det Lyxfällan det ska bli intressant och se de också för att det handlar om en kille som har spelat bort alla sparpengarna på poker när hans flickvän låg på BB. Det är väldigt dåligt gjort av honom tycker jag. Usch, tänk att det finns folk till allting.
Ska fortsätta titta på tvn.

Hare bra//Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: