De funkade, Sovdags & Söka jobb

Jaa de funkade ! fick tillbaka den design som jag hade innan allt blev skit.. Så tänker som sagt inte göra om samma misstag igen, sen de dåliga var att sidan inte fungerade. Men nu gör den tydligen de, menmen skit i de bara jag har fått tillbaka de som jag vill ha så är jag nöjd för tillfället :P haha..

Nu är sovdags, upp tidigt imorgon :/ inget man gillar.. Ska försöka söka jobb och ev ringa runt och höra om något företag eller så skulle tänkas behöva extra personal eller nå :p För det hjälper som sagt inte bara att sitta och vänta på att någon ska ringa till en utan de ska man göra själv. Och verkligen visa att man vill ha de jobb man söker. Ska iaf försöka ta tummen ur röven och göra de !

Denna artikel är nog fan den klockrenaste som jag har sett iaf, sätta ut en skylt som det står " Jag är jävligt trött på att vara arbetslös ". De kanske skulle kunna funka.

Här är den iaf http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5914320.ab


Hare bra// Swampeen

Denna bild gillar jag xD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: