Efterlyst & Upp Tidigt

Nu kommer det ett 3:e inlägg för denna dag :p Haha, det är nog rekord skulle jag tro. Har nog inte skrivit 3st inlägg på en och samma dag. Inte vad jag vet iaf, jaja skit samma. Har precis tittat på lyxfällan de var bra som alltid. Tyckte synd om personen som var med dels för att dens föredetta sambo hade lämnat kvar massa skulder som han hade tagit. Tänk att de finns folk till allting.
Nu tittar jag på reprisen av Efterlyst på tv8 :p de är också ett sånt där bra program som man vill se.

Imorgon måste man upp tidigt för att man ska på jobbcoach, fast har vaknat tidigt även om jag inte ska de. Menmen, det är väl kroppen som har ställt in sig på att den ska vakna tidigt vad vet jag? De är inte alltid roligt att vakna tidigt när man inte vill.

Ja nu kommer det inte att komma några fler inlägg idag, kommer väl kanske något inlägg imorgon :p

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: