Fredag, Hedlig Förkylning, Praktiken & Spotify

Idag är det Fredag och det innebär helg :) Dagen har bestått av att man först var till sjukstugan och kollade crp-värde (kolla om man har virus i kroppen) och blodvärde (för att kolla mitt järnvärde).. De första värdet var bra så det var bara en hedlig förkylning man hade och blodvärdet var väldigt bra kan jag bara säga, alltså de var det högsta värdet som jag någonsin har haft och de var på 157 och för en kvinna så är typ 150 eller nå som brukar vara maxvärdet så det innebär väl att jag är dopad xD hahaha.. men det är ju bra iaf att de var ett bra värde och att jag inte behöver äta järntabletterna längre :) hihi, det är bra de.

Sen efter att man hade varit där så blev de att åka till apoteket först och handla pencillin och hostmedicin till syster bland annat. Och när man hade varit där så blev de att åka till praktiken. På praktiken så fick man göra lite alltmöjligt fick bland annat göra kransar av granris (dock inte sånt som kommer ifrån skogen) de var mjukt :P haha, bra de iaf för så slapp man sticka sig. Så hade jag hand om blommor som hade kommit så skulle man snitta rosor och tro på fasen att det var taggar på dom så jag stack mig i tummen så de börja blöda xD Så de blev ju att sätta på ett plåster och sen fortsätta. haha.
Sen vare lite andra sysslor jag fick göra som att ta betalt från kunder osv.

När man kom hem så käkade man lite grann så man kunde få någonting i magen :P var rätt hungrig efter att ha varit på praktiken i flera timmar och inte hade någon matlåda med. Men tycker att kl 2 är en helt utmärkt tid att sluta om dagarna.. Får väl se vad det blir till veckan, för vill helst vara på något annat ställe också, men helst av allt vill jag ha ett jobb ! Har iaf registerat mitt CV på monster.se så får väl se om de hjälper.

Denna kväll har bestått av att man har spelat Restaurant City på Facebook, rätt roligt faktiskt :p Haha, fast de går så långsamt med levlarna men de kommer väl att gå fortare hoppas jag. De är inge kul när det inte händer så speciellt mycket. Men för övrigt så har man mest suttit framför tvn eller framför datorn. Haha, finns inte så mycket mer att göra.

Just nu så sitter jag och lyssnar på Spotify, för er som inte riktigt vet vad det är för någonting så äre ett gratis musikprogram där man kan lyssna på helt laglig musik. Men det finns betalversioner också om man vill slippa reklamavbrotten som är emellan. Men de brukar inte vara så speciellt länge. Men förutsätter att de flesta vet vad det är för någonting. För er som vet vad det är för någonting hoppas jag att ni är lika nöjd som jag är med de, fast det finns en nackdel att all musik finns inte som man kanske hade velat lyssna på lite tråkigt tyvärr. Menmen, så är det väl med allting antar jag.

Nu blev de allt ett långt inlägg, de brukar bli så när man kommer på en massa saker som man vill skriva av sig med. Får väl hoppas på att ni läsare inte blir att för trötta på att läsa ett långt inlägg. Det finns ju som sagt både för-och nackdelar. Visst vissa kanske tycker det är roligt att läsa långa inlägg medans andra kanske inte gör de.
Nej nu får det vara bra, skriver väl några rader imorgon :p hehe.


I want you back<3


Hare bra//Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: