Fredag, Kort vistelse, Gammal Choklad & Telefonsamtal

Idag är det Fredag och det är helg :) , dagen har bestått av att de blev en kort vistelse på jobbcoach eftersom kursledaren inte kände sig så bra. Så det blev inte så speciellt lång tid man var där, efter att man hade varit där så gick man till Pekås och köpte godis bland annat choklad. Och när jag kom hem så upptäckte att chokladkakan som jag skulle precis äta var gammal ! Hann inte öppna den och jag tittade på bäst före datumet och då stog de 16-07-2009. Fy fan så vidigt, 3 månader gammal choklad. Tur som fan att jag inte öppnade den. De som kanske inte är så bra är att jag inte har kvar kvittot men jag borde få en ny eftersom jag inte har öppnat den och kan bevisa att den är gammal. Hur kan man sälja gammal choklad? Tror nog att de är fler än bara jag som har blivit utsatt för detta. Men den kostade dock 11 kr men produkten ska fortfarande inte vara gammal.
Efter några timmar så ringde man ett telefonsamtal till F-kassan och frågade när jag ska få mina pengar och så fick man vänta i några sekunder så fick man veta att jag skulle få dom den 13:e oktober. Lite väl långt fram tycker jag, men huvudsaken är att jag får dom någongång.

Kvällen vet jag inte riktigt vad den kommer att bestå av, de blir nog att ta de lugnt som det alltid blir. De är gött de, men i för sig de har jag gjort i 3 månader typ. Haha, sen gör man inte så mycket efter att man har kommit hem ifrån kursen.

Just nu tittar man lite på tv, de är plus på ettan som jag tänkte titta på :p Får väl se vad de handlar om idag. De är alltid intressant att titta på de programmet :p Då vet man hur man ska göra om det är någonting man behöver hjälp med och hur man ska bevisa att man själv har rätt om saken som har gått sönder osv.
Nu börjar de :p Herrå.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: