Fredag, Praktik, Bio & OC

Idag är det Fredag och det innebär helg :) De är gött efter att man har fått slitit i en hel vecka när man haft praktik eller ah har väl varit där flera veckor men ändå. Dagen har som vanligt besått av praktik och där fick man göra lite olika sysslor orkar inte rabbla upp dom ändå, ni vet väl vad man gör i en blomsteraffär så varför ska man då säga vad man har gjort? helt onödigt. Sen för övrigt idag så har man tittat lite på OC också, så har man stått och stekt våfflor. När klockan började närma sig 5 så blev de att gå på bio med rebecca och så blev de syster och hennes kompis. Så först så var man in på ica och handlade lite vad man behöver så de blev en dricka, ahlgrens bilar och en påse med chipshjärtan. Sen bar de av till bion och den började kl 6. Hade gått om tid att ta sig dit så de var bra. Nu vill ni kanske veta vilken film som vi gick på och den hette Upp, den var rätt bra faktiskt. Kan rekommendera er som har barn eller kanske tycker om animeradfilm lr vad man nu säger..

Just nu så har man nyss kommit hem från bion som sagt och nu skriver jag några rader här, och funderar på om jag ska fortsätta att titta på OC där jag avslutade. Älskar verkligen den serien, när man väl har börjat titta så går det inte att sluta. Är det flera som håller med mig? Blir bara att slappa och ta de lugnt i helgen så man har energi till att vara på praktiken och jobba. Går väl inte så länge om dagarna men ändå.
Resten av kvällen kommer väl att bestå av OC och tv-tittande :) Tycker jag passar bra på en fredagskväll.

Vill bara börja om tillsammans med dig, jag älskar dig så himla mycket och hoppas att du förstår det. Det som jag inte förstår är att dina känslor bara försvann. Tycker att de är konstigt, för känslor kan inte bara försvinna.
Mina känslor för dig har inte försvunnit, vill bara ha tillbaka dig och att allting ska vara bra. Kan göra vad som helst ! och de har jag sagt ! Saknar dig så otroligt mycket<3


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: