Johan Falk & Sängdags snart kanske?

För några timmar sedan så var man iväg till Ica och skulle handla lite godis de blev en påse polly, sen så såg jag att den andra Johan Falk filmen Vapenbröder gick att hyra så då hyrde jag den i mitt namn då tänkte jag att jag inte behövde mitt legitimation. Men de behövde jag tydligen så jag sa att jag skulle komma tillbaka efter att ha vart hem och hämta de. Morsan och syster var iväg och hämtade pizza så man sprang iväg till pizzerian och de var jobbigt de fast de bara typ ligger på andra sidan vägen från Ica :p Haha. Men ändå, har bra taskig kondis. Så har inte mitt fördärvade hosta gett sig än så man hostade väldigt mycket när man kom in där och skulle hämta pizzan :p De var ganska mycket folk och stressigt för dom att baka. haha. Så blire när alla ska ha mat samtidigt.
När man väl hade kommit hem med pizzan så passade man på att lägga i plånboken och legitimationen å de i jackfickan och när man hade ätit klart så bar de av till Ica igen och hämta filmen. Andra gången så fick jag ut filmen, alltså jag förstår inte varför man inte kan få hyra en film utan att visa legitimation. Tror knappast att någon skulle fejka sitt personnummer men man vet ju aldrig.

Men filmen var iaf bra och kan rekommendera er att se den :p Blir att köpa alla 6 filmerna :) Då har man hela samlingen ;D hiihi, är alltid sån som ska ha alla delarna av en serie. Haha.

Blir det sängdags snart kanske? börjar bli trött.. Fast klockan är bara 21:20. Men de skadar väl inte att lägga sig tidigt, man ska väl lägga sig när man är trött. Har vaknat tidigt flera dagar i rad dels när jag inte behöver och när jag väl ska upp tidigt då vill jag bara ligga och söva längre. Det måste vara konstigt alltså..

Just nu så tittar jag på partypoliserna på tv4fakta, förstår inte riktigt hur berusade folk kan bli och dels göra ganska så dumma saker. Fast när man är så berusad som dom är så tänker man nog inte så speciellt mycket på vad man gör.. Fören när man är nykter, fast de kan ju glömma bort vad de har gjort. Jaja nog tjatat om de dära. Haha. de är deras beskymmer.
Men som de brukar stå i slutet på Andra Avenyn, " Glöm Dina Beskymmer Imorgon Kommer Nya " . De stämmer fan..

Blir inga fler inlägg idag.

Hare bra// Swampeen

( Johan Falk 2 - Vapenbröder )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: