Lite fynd & Sveriges Fulaste Hem

Som jag sa tidigare idag så var man iväg till gör-billige nicklas och kikade lite efter fynd :p och det hittade jag faktiskt det blev 2 skålar, konservöppnare, slaskskrapa och en påse tuggummi :p Så lite blev de iaf. Skulle ha köpt 4 skålar men tänkte att jag vill bara ha 2 st eftersom jag har en hel del skålar redan :p Men det är ju aldrig fel att ha för många ;D hihi.. Bild kommer.
Tittar på Sveriges Fulaste Hem som är på 3:an.. Men avnsittet som är i för sig någonting som jag har sett :p De är rätt bra ändå :p

Får väl se vad resten av dagen kommer att bestå av :p Är lite smått sugen på chips och dipp :) Kanske får dra t affären och köpa de :D Och sen blire väl att titta på någon film eller nånting ;p

Hare bra// Swampeen


44 spänn gick de på;D ( tuggummipåsen inte med på bilden ).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: