Lördag, Halloween, Tända ljus & Bakning

Idag är det Lördag och det är Halloween ni vet när barnen går ut och säger bus eller godis :p Fast de som är lite äldre då som dricker alkohol ist för att fira den dagen xD Men alla gör det på olika sett, de är inge fel att dricka alkohol de är de väl inte men de som gör de får sota för de dagen efter. Hehe.
För övrigt så har man varit vid minneslunden i hfs och i grythyttan :p anledningen att man var iväg och tände ljus på två olika ställen var att mormor tillhörde hfs-församling och morfar grythyttans församling. Tog något mer än bara ljus de blev 2 dekorationer i kruka som jag hade gjort på praktiken och den som var lite större fick bli till morfar och den som var lite mindre fick bli till mormor då :p Fast de var ingen större skillnad egentligen men ändå:p haha. Men dom var lika fina ändå. De är lite mysigt med tända ljus. Efter de så gjorde man inte så mycket, blev lite bakning de blev en blåbärspaj som var väldigt populär så de finns inte så mycket kvar av den:p Haha.

Just nu så gör jag väl inte så mycket, småtittar lite på tvn medans jag skriver. Funderar lite på vad jag ska göra resten av kvällen innan man går och lägger sig :p La mig ganska tidigt igår de blev vid 22:00, var ganska trött också så de kan nog bero på de. Får väl se när de bli idag. hehe.
Tittade nyss på Körslaget och det var Amy som fick lämna denna vecka, i för sig låten hennes kör genomförde var inte den bästa faktiskt så det var nog därför dom fick lämna.
Kommer inte på något mer vettigt att skriva så avslutar där.

Vill ha dig tillbaka <3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: