Lördag, Lugn dag, Körslaget & Så jävla gött

Idag är det Lördag och de har väl inte hänt så speciellt mycket, har mest tagit det lugnt. Spelat lite sims 2 - livet i lägenhet, betapet och sen tittat på tv. De är ungefär de som jag har gjort idag. En lugn dag helt enkelt. Igår blev de inget bloggande jag orkade helt enkelt inte skriva någonting. Så de fick bli idag ist, tror nog inte att ni blev så hemskt besvikna på att jag inte gjorde de. Hehe.

Just nu så tittar man på Körslaget, och resultatet kommer nu och den som åker ut blev Caroline Af Ugglas ! Så jävla gött ! nu slipper jag se den förebannade kråkan som inte ens kan sjunga. Ni som har läst ett tidigare inlägg som jag skrev om henne att hon var så jävla dålig och de är hon. Nu har Svenska Folket fattat att hon är såå jävla dålig !
Nu är man så jävla glad över att hon äntligen är borta ! :D Så kan man titta på Körslaget när det är iaf bra lag kvar.

Nu ska jag göra någonting annat än att skriva här :p

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: