Lördag, OC, Körslaget & Hatar Caroline Af Ugglas !

Idag är det Lördag och dagen har väl inte bestått av så speciellt mycket mer än att man har tittat på OC och allmänt slappat. Sen har man käkat pizza igen eftersom ingen här hemma orkade laga någon mat så de fick bli de istället. Så har man nyss tittat på Körslaget, alltså jag förstår inte hur svenska folket tänker egentligen ! För de första så låter Caroline Af Ugglas som att hon skulle ha svalt en kråka. De låter alltså för jävligt när hon sjunger. Tycker att hon absolut inte har någon som helst anledning att ens vistas i tv och vem fan vill lyssna på en som låter som en kråka? INTE jag iaf ! Så tyckte att de skulle ha varit HON som skulle ha åkt ut istället för Rigo som fick åka ut denna vecka. Nu hoppas jag och bönar och ber att de blir kråkjäveln som åker ut nästa vecka.. Hatar henne så oroligt mycket så det finns ju inte ord för de.
Som sagt så fattar jag inte hur SVENSKA FOLKET tänker när de gäller att rösta på någonting som går på tv.
Det är iaf min åsikt om detta.. HATAR CAROLINE AF UGGLAS RÖVHÅL !!!!

Just nu så är man som ni kanske har märkt att jag är förbannad över hur folket egentligen tänker.. Anledningen ser ni ju längre upp i inlägget. Nej nu blir det att titta lite på tv och sen lite på OC.

Hare bra// Swampeen


Tycker det är bäst att slippa se den usla kråkan !

NOESCAPE

sv: Hmm, ja ;D Foki vann i alla fall,

Älskar hennes blogg! :)

PUBLICERAT DEN 2009-10-19 KLOCKAN 18:00:09
BLOGG: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: