Måndag, Praktik, Nära Sammanbrott & Tv-sappande

Idag är det Måndag och ny vecka, dagen har bestått av som vanligt praktik och kan säga att morgonen kanske inte började så bra. Man försov sig trodde att klockan var 09:00 när jag vaknade så ringde morsan vid 10:00 och frågade mig om jag hade försovit mig, och jag svarade nyvaken ja jag kommer snart. Så de blev att skynda sig att byta om och allting så de blev att sätta sig på cyklen och trampa iväg i full fart. Hann in på ica en sväng och handla en yoghurt och lite frukt så drog man iväg till praktiken och var där.
Så var man nära sammanbrott idag alltså de är som jag har sagt tidigare att de är en praktikant till som är på samma plats som jag, vi tog och skulle prismärka lite varor som hade kommit och personen frågar tamefan 1000 ggr om vad sakerna ska kosta. Jag hade sagt till personen vad sakerna skulle kosta och efter säkert en sekund efter att jag hade sagt de så frågade personen vad sakerna skulle kosta och jag sa igen vad de var för pris på dem. Och så fortsatte de ett tag, och jag bara va fan är du trög i skallen eller vad är de.
Som sagt det är ingen på de stället som jag är på som gillar den personen heller så jag är som sagt inte ensam om de iaf. Tror nog att de är fler än bara jag som skulle bli knäpp om en och samma person ställer samma fråga om och om igen vad roligt är de på en skala ett till tio? inget.

När man väl fick trampa hem på cykeln så tänkte jag gud vad gött de ska bli och slippa personen när denna vecka är slut. De ska fan bli en befrielse. Så håller på att räkna ner dagarna tills jag slipper se personen. Jaja nog om de dära. För övrigt idag så har jag börjat titta på tredje skivan på fjärde säsongen av OC :) så de börjar närma sig slutet. Så tror nog att de blir lite tittade på de där sen ;P hehe.
Sen har man väl inte gjort så speciellt mycket idag, har mest slappat.

Just nu så har jag nyss tittat på Färjan 3 och Tinas Cookalong, eller ah jag har sappat mellan fyran och femman. Men de gick ganska bra de ändå :) hehe. Fick väl se det jag hann att se :p haha.
Nu så tittar jag på Matakuten som är på fyran, de är rätt intressant att se hur skolorna har för mat i skolan. En del har rena skit maten ärligt talat. Tycker nästan synd om dem elever som tvingas äta de dåliga. Så de har väl blivit lite tv-sappande mellan kanalerna. De är väl de som de flesta brukar göra när de sitter framför tvn. haha.
Vet nog ingen som inte gör de.


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: