Måndag, Praktik, Örebros Universitet & Färjan 3

Idag är det Måndag och ny vecka, då har de flesta lov och har ledigt. Men de har dock inte jag eftersom jag inte går i skolan längre. Så jag har haft praktik i 4 timmar som jag har varje dag utom på helger då, men de förstår ni nog. Men får väl försöka hitta ett jobb så man får vara ledig ibland, hehe. Men det är inte ledigheten man vill åt egentligen de är pengarna som man vill ha :p
När man kom hem ifrån praktiken så blev de att gå till banken och sätta in pengar sen till apoteket och köpa alvedon eftersom syster hade ont i huvudet. De fanns inge sånt hemma då.
Sen så var man iväg till Ica och lämnade tillbaka en film som vi hyrde igår, kommer inte riktigt ihåg vad filmen hette men det var iaf en barnfilm som syster hade tittat på :p haha.

Så har man sökt till Örebros Universitet dock så var det lite försent att söka, men de kan vara värt att söka ändå även om det bara har gått några dagar. Får väl se om man kommer in eller inte. Sökte dessutom 6 st kurser som jag tyckte var intressanta och roliga att lära sig någonting om. Hoppas iaf på att jag kommer in på någon av dom..

Just nu så har man precis tittat på sista avsnittet av Färjan 3 och de var väl ett sådär sista avsnitt, trodde de skulle hända lite mera än vad det gjorde. Tittar just nu på Matakuten, kanske inte världens bästa program men de blev de iaf. Men sappade nyss över till femman och där vare CSI, ett avsnitt ifrån den senaste säsongen :p
Hehe.
Snart blir det att sova eftersom man ska upp imorgon, inge skoj att gå upp tidigt och veta att de andra inte behöver gå upp då. Usch de är bra orättvist.

Hare bra//Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: