Måndag, Praktik, Riverside & Färjan 3

Idag är det Måndag och man har börjat ha praktik, fick göra lite olika saker som att sopa, plocka fram nya saker, ta betalt i kassan & göra utomhusdekorationer. Kommer bilder på dekorationerna senare i inlägget. Så har varit där från kl 10 till 15 så de blev 5 timmar :p dög bra de. Lagom lång tid att vara där. Sen så tog man ju inte med någon mat heller, men de var tur att jag käkade frukost innan jag åkte. Annars hade jag nog inte klarat mig, sen efter att man hade slutat så var jag in på pekås och köpte en micropizza och tv-guiden.
Så fick man ta in posten också eftersom ingen hade gjort de, men de var ingenting till mig..

När man kom hem så tittade jag på Riverside en serie man kan titta på svt, man kan titta varje dag. De är bra tycker jag, så ser fram emot att titta på de imorgon :p Får nog göra de när jag kommer hem imorgon från praktiken.
Snart så är det Färjan 3 och de får man inte missa :p eller ah har missat ett men de är som sagt inte hela världen. Innan de så blir de väl att käka och duscha. Fast kanske duschar efter ist. Duscha ska jag iaf göra..

Hare bra// Swampeen





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: