Onsdag, Huvudvärk, Jobbig förkylning, Snabb leverans & Oskyldigt Dömd

Idag är det Onsdag och dagen har som alla andra dagar bestått av praktik och fick göra ganska mycket sysslor bland annat prismärka nya saker som kommit, snitta blommor & sopa osv. Så har man en världans huvudvärk också har haft de hela dagen inge vidare direkt, så har man varit på praktiken och försökt att konsentrera sig på de man ska och de har inte varit helt lätt när man haft huvudvärk och så fick jag ont i magen också så jag var tvungen att sitta ner en stund för att de skulle bli bättre. Och tog en alvedon när jag kom hem ifrån praktiken men de tycks inte ha hjälpt, sen inatt så fick man gå upp ve 4 kanske och snyta sig för att jag vart täppt i näsan så jag inte kunde andas genom den så fick försöka göra de genom munnen men de gick inte så bra. Så de var bara att häva sig upp ur sängen och snyta sig, när man hade lagt sig igen så blev man täppt igen ! Alltså de är nog fan fel på näsan alltså när jag ställer mig upp så börjar de släppa i näsan så man kan snyta sig och när man lägger sig ner så blir det täppt igen. Förstår inte vad det är för fel.. Så detta kallar jag för en jobbig förkylning..

Så fick man fjärde säsongen av OC idag :) de var allt en snabb leverans de, beställde den igår och fick den idag. De kallar jag snabbt alltså ;D Så har tittat på dom 2 skivor jag hade kvar på tredje säsongen, kan säga att de var väldigt bra :p som de alltid brukar vara när de gäller den serien. Så det blir att titta på fjärde säsongen sen, de är dock den sista som gjorts. tråkigt nog.

Just nu så tittar jag på Oskyldigt dömd, de är ett bra program de. Innan de började så tittade man på Arga Snickaren, de var rätt okej de också faktiskt. Man förstår inte vad mycket jobb som dom som var med i dagens program hade påbörjat och sedan inte gjort klart de. De hade byggt ut 600 kvadratmeter, och de var inte klart. De var mycket som inte var klart.
Efter Oskyldigt dömd så blir de att sova och hoppas på att huvudvärken försvinner så man kan konsentrera sig ordentligt på praktiken imorgon. Sen känns de som att man har feber också, jag vill inte bli sjuk ! ÅÅH blir så sur på detta. Vill inte vakna mitt i natten av att man är täppt som fan. Har man feber och sånt skit imorgon så blir de att stanna hemma :/.. Bättre de än att man ska behöva gå runt och känna sig orkeslös.

Ska fortsätta titta på Oskyldigt dömd nu och sen sova :) God Natt !

Hare bra// Swampeen





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: