Söndag, Kanelbullensdag & Gör-billige Nicklas.

Idag är det Söndag och egentligen inte vilken söndag som helst utan det är Kanelbullensdag :p Då innebär de ju att man ska käka extra många kanelbullar ;P Fast man skulle nog få ont i magen om man skulle äta för många, inte bra men det är ju bara denna dag en gång om året, det är aldrig flera ggr..
Funderar på om man ska till Gör-billige Nicklas och titta lite :p Finns ju en del bra och billiga saker tills man flyttar hemifrån :) Förra gången jag var ner så köpte jag 2 st grythandskar och 1st glasskopa :) Alltid bra att ha dessa saker. Så får väl se om jag hittar något som kan vara till användning när man har eget boende sen :p Man får passa på att köpa saker och önska sig när man fyller osv. För då blir det billigare för en själv när man fortfarande bor hemma. Efter att jag har varit där så vet jag nog inte vad jag ska göra, dyker väl upp någonting som man kan göra.
Så funderar man på vad de kommer att stå på beskedet om pengarna om det kommer stå för både september månad och oktober månad.. Eller om det kommer bara vara för September. Men får väl se, blir nöjd vilket som, med tanke på att jag har varit utan pengar i ganska länge och har fått gett mina räkningar till mamma. De kanske inte är så roligt för henne egentligen med tanke på att hon har ju också en massa som hon måste betala. Fast mina som jag får är inte på så mycket. hihi.. tur de iaf.

Just nu så tittar man lite på tv som vanligt, haha. de är ungefär de man brukar göra på mörran (morgonen). De är Bondgården på Nickelodeon. HAHHA, tog liksom första bästa kanal typ xD och så blev de den kanalen. HAHA..
Ska titta på Riverside nu om det har kommit ut något :) Har börjat titta på de nu, tänkte att nej de är väl inge bra de dära men de var de :p Så blir att titta på de varje dag eller ah när jag kommer på att jag ska göra de :p Brukar oftast bli så.

Hare bra// Swampeen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: