Söndag, Städning, Gormemiddagen & Janne Långben - The Movie

Idag är det Söndag och helgen har gått ganska fort fast man inte har gjort så speciellt mycket mer än att ha slappat :p Ibland kan den gå nästan för fort. Idag blir det nog städning, skulle behövas men de gäller att ha ork till de också. Om de inte skulle bli städning som vet jag nog inte riktigt vad jag ska göra, finns väl alltid någonting.. Fast de gäller ju bara att komma på de, man behöver väl ha fantasi som jag kanske inte har så bra ibland men ändå.
Igår så blev det att ta det lugnt och så var man iväg till Lindesberg med en kompis som skulle te sjukstugan och efter de så käkade vi grillkörv & mos på statoil ;D haha, nästan värsta gormemiddagen eller inte xD Jaja, de blev väl inget större besök där direkt. För övrigt så blev det inte så mycket mer än att variera mellan att spela kort med syskonen, datorn och tvn.

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir finns väl någonting på dumburken som kan tänkas vara värt att titta på, man vet ju aldrig vad man kan hitta på en dumburk. ( Dumburk/dumburken = Tv, tvn).

Just nu så tittar man på Janne Långben - The Movie , haha. Lite löjligt kanske xD Men man får faktiskt bli ett "barn" på nytt som man brukar säga. Jaja, den är ganska bra för att man bara har tråkigt XD Haha.
Det finns nog flera som tycker samma sak skulle jag tro, men de behöver inte vara så.


Hare bra// Swampeen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: