Söndag, Vintertid, Besviken, Ensam Mamma Söker & Duschen.

Idag är det Söndag och de innebär då sista dagen på helgen och imorgon är det praktik som gäller igen. De som är bra är att den pantade praktikanten som var där samtidigt som mig inte är kvar :) de är nog de som är gött. hehe. För övrigt idag så har man inte gjort så mycket har tagit det lugnt som jag har gjort hela helgen. Som ni vet så är det slut på sommartiden och vintertiden har börjat och då ska man ställa tillbaka klockan 1 timme de tänkte inte jag på när jag vaknade imorse trodde att klockan var 9 men så såg jag på boxen att visst fan ja man ska ju ställa tillbaka klockan 1 timme så klockan var egentligen 8. De var inge kul att vakna så tidigt kan jag bara säga. Men nu är klockorna ställda på Vintertid och inget annat..
För ett tag sen så var man iväg till affärn och så blev man sugen på vaniljmunkar och då tänkte ja då köper jag sånna och så när man kommer hem så var det äppelmunkar ! har varit med om samma sak förut och de var inge roligt alls. Blev väldigt besviken på att affären inte kan hålla rätt på vad som är äppelmunkar och vaniljmunkar. Får väl klaga på Ica som jag köpte dom ifrån.

Just nu så tittar jag på Ensam Mamma Söker, har inte följt de ifrån början men de är rätt bra program ändå. Men de är rätt intressant att se vad som händer osv. Sen är det Parlamentet kl halv 9 får se om jag hinner se på de innan man ska in i duschen. Får nog göra de innan de börjar så man hinner se någonting av programmet. Skulle vara kul att se ifrån början.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: