Tisdag, Helvetesmorgon, Riverside, Unga mödrar & Andra Avenyn

Idag är det Tisdag och det har varit en helvetesmorgon om man nu ska uttrycka de. Jo de hela började med att man vaknade först och skulle fixa matlåda till praktiken, sen när man väl skulle iväg så tänkte jag att eftersom bilen var hemma så tänkte jag ta mopeden så jag tar hjälmen och nycklarna för att gå till garaget och hämta mopeden , efter att man har stängt garagedörren så ska man starta mopeden men den startade inte så fick göra många försök att starta den. Men de gick inte och vädret var svinkallt och så fick man rulla tillbaka mopeden in i garaget så tänkte jag att jag kunde ta cyklen istället. Så jag lägger i väskan i cykelkorgen och ska sätta i nyckeln i låsen och tro på fan att skiten hade frösigt och så bröt jag sönder nyckeln då blev jag förbannad och ledsen så jag bara va fan detta är inte min dag alltså. Så fick gå till praktiken i den svinkalla kylan ! så var lagom glad när man kom dit. De var min helvetesmorgon de ! och sen senare på dagen så skulle de krånglas allting så som jag sa tidigare så är det inte min dag idag !

Bilder på saker jag har gjort, lägger jag ut på Facebook.

Ska titta på Riverside snart på svt :p får väl se vad som händer i detta avsnitt. Tänkte jag skulle titta på de innan Unga Mödrar börjar, vore ju smart :p Just nu på Tvn så är det Greys Anatomy..

Ikväll är det Andra Avenyn lika spännande som vanligt :P

Designen som jag har är bara tillfällig, gjorde ett litet misstag förut och råka radera de jag hade. Så ska fixa tillbaka de som jag hade när jag kommer in på sidan som jag hämtade de ifrån..

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: