Tisdag, Praktik, Besviken, Johan Falk tittande & Andra Avenyn

Idag är det Tisdag och dagen har som vanligt bestått av praktik och de sysslor som jag bland annat fick göra var gravdekorationer och prismärka varor :P Tog tyvärr inga kort på de som jag gjorde, men tror ni klarar er ändå faktiskt. Så när klockan var 2 så cyklade jag hem och skulle käka :p och så kollade jag mitt saldo på kontot för att se hur mycket pengar jag hade fått och de kom som en chock faktiskt de stog 1742kr , så ja betalade väl räkningen som jag hade på 81 kr vilket inte var så farligt. Men vart dessvärre besviken på att jag hade fått så lite och jag hade tydligen bara fått för 15 dagar ! va fan det är ju inte en hel månad ju. Så morsan fick ringa och höra varför jag hade fått så lite när jag egentligen skulle ha fått mer, så var svaret som jag sa innan att jag bara fått för 15 dagar.. BLÄÄ på försäkringskassan säger jag bara.. Får väl skälla på handledaren som jag har på communicare att han ska ändra så jag får pengarna den 25:e varje månad om han nu inte redan har gjort det. Var ganska desperat efter pengar då han fyllde i den, ville ju betala mina räkningar och bli av med dom.
Men iaf så när morsan ringde så skulle jag tydligen få mer sen i slutet på oktober början på november tydligen.. Så ja bara happ.. Då får jag iaf mer än de sketna kronorna jag fick idag, Menmen.. Dom är ju så kräsna om jävlarna.. Finns säkert fler som tycker samma sak.

Och som plåstret på såret så beställde jag fjärde säsongen av OC ! som jag har väntat på så länge, nu kostade den 269 kr, de vare värt. Så de kommer väl imorgon eller på Torsdag :) Så blir jag iaf lite gladare.
Så cyklade man till pekås och handlade halstabletter, tuggummi och läkerol. Sen senare på dagen så kom jag på att jag skulle kolla på filmtoppen om johan falk filmerna hade kommit in och de hade dom :) Så självklart så bokade jag borde tredje och fjärde filmen :D Så har tittat på den tredje och den var verkligen bra den :P
Så de blir ett riktigt Johan Falk tittande idag :)

Snart är det Andra Avenyn på tvn :) ska bli spännande att se faktiskt, får väl se vad som händer i dagens avsnitt. Har kollat på Riverside också idag, alltså vet inte riktigt varför jag tittar på den serien eftersom jag inte tycker att den är så speciellt bra. HAHA, men det är väl så att man får tanken att jag måste titta på de där även om det är dåligt eller inte.

Jag saknar dig så otroligt mycket, vill bara ha dig tillbaka och börja om ! <3 Du ska veta att jag tänker på dig varje dag.. Jag älskar dig <3

Hare bra// Swampeen

Johan Falk 3 - National Target
Johan Falk 4 - Leo Gaut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: