Tisdag, Rejält med otur, Unga Mödrar & Andra Avenyn.

Idag är det Tisdag och har då som vanligt haft praktik, sen har man väl fått gjort lite olika sysslor bland annat så fick jag snitta blommor som hade kommit och göra gravdekorationer. Så när man stog och skulle klippa av grenar från en stor granriskvist så klipper man sig med sekatören i pekfingret och de var inte skönt. De började att blöda ganska mycket fast först så trodde jag att ja hade klämt mig och de hade jag inte gjort. Usch så jag tänker då inte använda en sån igen för då vet man vad som händer. Så de kallar jag för rejält med otur, de är vad jag har haft idag vad de gäller de. Absolut inget jag rekommenderar att göra.
När klockan blev runt kl 14:00 så cyklade man hem och när man kom hem så blev de att titta lite på tv och sen så fick man hjälpa syster med att installera sims 2 på hennes dator så de tog ett tag att göra de, med tanke på att de var rätt många spel som hon skulle ha. Men när de väl var klart så började man själv att spela de dära på min dator. Haha.

Har ganska nydligen eller nydligen vet jag väl inte men ändå har tittat på Unga Mödrar och de var lika bra som de alltid är:p Men innan de så tittade man på Riverside men de var inte så långt avsnitt idag de var väl typ på 3 minuter eller nå. Just nu så väntar man på att Plastikkirurgerna ska börja på tv4 plus, fråga mig inte varför jag tittar på de. Skulle som sagt inte göra de ingrepp som dom gör, men de är lite intressant att se.
Sen efter de så är det Andra Avenyn och de ska bli så spännande att se så de finns inte ord för de egentligen, haha. Som sagt som jag alltid har sagt att det är alltid lika spännade varje gång.

Saknar dig och vill bara att dagen de blir vi igen ska uppfyllas.


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: