Tisdag, Väldigt Tröttsamt, Wallander & Andra Avenyn

Idag är det Tisdag och som vanligt som ni vet så har jag haft praktik efter att man var där så drog man till pekås och skulle ha någonting att äta. Så de fick bli micromat de gick ner de också, får väl se vad de blir härnäst. När man kom hem så blev de att ta in posten sen efter en halvtimme eller nå så drog man till moster och skulle titta på en nya wallander filmen som egentligen kommer ut imorgon men när man förhandsbokar den så brukar man få den dagen före den kommer ut :p Så den heter då för övrigt Prästen. Jag tyckte att den var bra :) blir väl att se den flera gånger när man har fått tillbaka dem som är utlånade. Får väl försöka att få alla wallander filmerna :P Men de har man inte tyvärr. har bara några av dom gamla, sen är de några nya man har också fast dom är som jag nämnde tidigare utlånade.
Så tycker jag det är väldigt tröttsamt över att man liksom får samma fråga en 1000 ggr om, ni vet vad jag talar om så behöver nog inte förklara. Ska bli väldigt gött att slippa se människan när den slutar. De ska bli en ren befrielse kan man säga.

Om cirka 1 timme så är det Andra Avenyn och de ska bli så spännande att se vad som händer i detta avsnitt, som sagt det är alltid lika spännande för typ varje avsnitt så avslutar dom när de är som mest spännande.
Har också tittat på Riverside idag, alltså de är egentligen ingen bra serie men de blir så att man måste titta bara för att.

Just nu så tänkte jag titta lite på Äntligen hemma, ska bli intressant vad de ska göra för någonting idag :p Finns nog fler än bara jag som tittar på de programmet kan jag tänka mig. Så ska bara skriva klart detta så blire att titta på de :p

Saknar dig väldigt mycket <3 Vill bara att du ska veta de.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: