Torsdag, Äntligen, SOS Gute & Lyxfällan

Idag är det Torsdag och de börjar närma sig helg, de ska bli gött :p Som vanligt så har man haft praktik och de har vart ganska mycket att göra bland annat att bära in kartonger med nya varor som skulle prismärkas och göras i ordning. De var jobbigt att springa fram och tillbaka med alla kartonger.
ÄNTLIGEN säger jag bara ! imorgon är det sista dagen för den pantade praktikanten de ska bli så fruktansvärt gött att slippa se människan. För den människan är den mest trögaste person som jag någonsin har sett tror jag. Som sagt äntligen ! de ska bli gött att slippa se personen. De är nästan värt att fira. haha.
Tror nog att de är flera som skulle hålla med mig om att de ska bli gött att slippa se en person som man verkligen inte gillar. 
För övrigt så har det väl inte hänt så speciellt mycket. Har tittat på SOS Gute för ett tag sedan de är bra program de och just nu så tittar jag på Lyxfällan, kan inte förstå att folk kan hamna i sådana situationer som de gör. De är ju helt sjukt för dom människorna som är med i programmen vet helt enkelt inte vad pengar är och vad dom är värda osv. Efter man tittat på lyxfällan så blire att bädda ner sig i sängen och sova :) Ska bli gött de, bättre att lägga sig tidigt och ha energi till att vara på praktiken imorgon.

Ska fortsätta att titta på Lyxfällan och se hur det går för paret som är med.

Hare bra// Swampeen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: