Torsdag, Hatar förkylningen, Pizzasugen, Tv-tittande & Universitetsfunderingar

Idag är det Torsdag och helgen närmar sig :P hehe, dagen har bestått av praktik som vanligt och fick göra lite av varje idag fick bland annat bära in massa kartonger med nya varor och prismärka dom, ställa in nya blommor och massa annat som man gör i en blomsteraffär. Alltså nu har jag verkligen blivit trött på den förbannade förkylningen den är inge rolig att ha alls är täppt i näsan hela tiden tamefan.. De är jobbigt att behöva snyta sig 1000 ggr under en dag. Hatar förkylningen om man ska vara direkt svar på tal.
När man hade slutat praktiken så vart man pizzasugen så de blev att fråga moster om hon ville bli med och käka pizza och de ville hon. Så först så var man hem och skulle kolla om man hade fått post och de hade jag ett var ett brev ifrån försäkringskassan och ett från lindex. Inte så speciellt intressant kanske direkt men jaja.
Så blev de iväg och käka pizza , när man hade gjort de så blev de en liten sväng till Ica och handla halstabletter och så köpte jag Ahlgrens bilar rosa rattar, lite roligt att de just hette rosa rattar. Anledningen till att de heter så är för att de stödjer Bröstcancerfonden och ca 10% av priset ungefär tror jag iaf går till dom så det är ju bra. Men godiset gick iaf att äta. När man hade varit på Ica så blev de hem igen och hämta datorn så bar de iväg till moster och var där till ca 18:00 så skulle man cykla hem och titta på Unga mödrar och de hann man med att titta på. Så de var bra de iaf. Sen när klockan tickade fram till kl 20:00 så blev de att titta på SOS Gute och en liten sväng på Niklas Mat som hade premiär idag :p hehe. De har blivit en del tv-tittande idag och mer återstår , ska titta på Lyxfällan och de ska bli intressant att se vad som händer i detta avsnitt.

Sen efter att ha tittat på lyxfällan så blir det att söva, de ska bli gött. Igår så somnade man och vaknade ve 22:50 ungefär så blev de att duscha lite sent att göra de på.. Men var tvungen att göra de för att man vill ju inte lukta äckligt när man ska vara på praktiken. Så när man hade gjort de så blev de direkt att lägga sig och söva.. somnade nästan direkt, Kan säga att jag slapp att vakna mitt i natten och snyta mig. Så de blir att häva i lite nässpray och snyta mig ordentligt så de inte händer. Får väl ladda på med papper vid nattuksbordet eller vad man nu säger. hihi, de är iaf bordet som står bredvid sängen.

Så har man lite universitetsfunderingar för att jag skulle vilja läsa någon/några kurser på universitetet, skulle vara roligt att göra de faktiskt. Då lär de vara någonting som man verkligen är intresserad av de man tänker läsa. Får söka till nästa år i såfall om det blir av. Men det är en liten fundering som jag har iaf. Sen fördelen är ju att man har något mer att skriva på CV:et och dels så lär man sig någonting nytt. Så det är bra de.

Nu vart det ett ganska långt inlägg, men de brukar bli så när man kommer på en massa saker att skriva.. hehe,
Blir att titta på Lyxfällan nu. Kommer väl in något inlägg imorgon..

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: