Torsdag, Praktik, Unga Mödrar & Lyxfällan

Idag är det Torsdag och dagen har bestått av att man har haft praktik fick göra lite av varje bland annat göra en utomhusdekoration ( bild kommer i slutet av inlägget ), lastat av en massa blommor och lite annat. Så fick gå hem ve 2 så de var ju bra :p När man kom hem så tog man sig någonting att äta eftersom jag inte hade med mig nånting.. Om jag gör samma sak som idag så kanske jag får gå hem kl 2 igen ;P De är ju trots allt fredag.
Snart är det Unga Mödrar, de ska bli intressant att se vad som händer i detta avsnitt :p De hände lite tråkiga saker i de förra, de var bland annat en som fick begrava sitt nyfödda barn för att läkarna inte hörde några hjärtslag.. För mamman till barnet hade gått fullgången tid 9 månader och sen få beskedet att ens barn inte har något hjärtslag de måste vara förkrossande att få veta. Får hoppas att det händer någonting bra i de här avsnittet som är idag :p Undra när den norska Unga mödrar kommer tillbaka, för då visade dom dubbelavsnitt varje torsdag. Hmm..

Ikväll är det Lyxfällan, får se vad de är för några som har problem med ekonomin idag. Fast innan de så blir det nog att titta på SOS Gute, de är någon ny serie som börjar idag. Får väl se om det är nå bra att se :p hehe..

Nu är det inte många dagar kvar tills man får pengarna :) undra va mycket man får ;D hihi.. De återstår att se.

Imorgon ska man till sjukstugan som man absolut INTE vill ! usch jag hatar att gå dit .. Sen den läkaren man ska till är ju fan dum i huvudet ! Den personen är ju så trög så de finns ju inte ord för de. Vill helst ha någon annan en den muppen.. Bättre att ha någon som är vettig i skallen !..


Saknaden efter dig blir bara större :/<3 Vill att de ska bli vi igen och att allting ska vara bra.
Jag både ser ditt namn (personer som har samma namn som du) överallt och orten där du bor. De gör mig gråtfärdig, saknar dig så oroligt mycket de vet du att jag gör och att jag vill ha tillbaka dig <3
Vill bara att du ska veta att jag älskar dig fortfarande, precis lika mycket som jag gjorde när vi var tillsammans<3


Hare bra// Swampeen


Utomhusdekorationen som jag gjorde.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: