Fredag, Äggpromenad & Mirakel till salu

Idag är det Fredag och det är inte vilken fredag som helst utan det är långfredagen. Inte för att jag ser att det är något speciellt med det hela men ändå :P Säkert alltid någon som bryr sig jag vet inte. De man har gjort är att man har gått äggpromenad eller påskpromenad kan man också kalla de, gick väl inte så bra tror jag. Frågorna var inte så speciellt lätta, haha.

Sen så var man en sväng ner till bowlinghallen för att kolla på hällefors mästerskapet, det är alltså en tävling som vi har en gång om året.När man hade varit där nere så blev det att gå till mexicano och köpa sig lite mat, sen efter det så blev det inte så mycket.

Har även fixat en dataskärm så jag kan få igång den stationära datorn. Så det blir att fixa med den imorgon och så ska jag även göra klart en uppgift som jag inte förstår så speciellt mycket av oavsett om jag har fått hjälp. Menmen, ska iaf göra mitt bästa. Mer kan man inte göra.

Just nu så kollar jag på Mirakel till salu på canal+series. Har inte sett den förut. Men den är säkert bra :p hehe.

 

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: