Fredag, Karlskoga & Rabattkoder

Idag är det Fredag och helg :) De som min helg kommer att bestå av är att man ska till karlskoga imorgon :) Sen för övrigt vet jag inte vad de kommer att bli för någonting. Ska väl göra lite uppgifter på söndag så dom blir klara så man slipper tänka på de :) Känns väldigt bra när det är klart allting.
Sen för övrigt så får man helt enkelt se hur denna dag kommer att bli. Har iaf betalat räkningarna så dom är ur världen iaf :p haha, kanske inte så intressant att veta men ändå :P

Har även fått rabattkoder ifrån CDON också när man beställde en skiva och nya wallander filmen arvet. Vet inte riktigt om kan ge bort en av dom till någon annan :P De företag som de gäller är Nelly.com, Lekmer.se, Bodystore.com, Gymgrossisten.com och Linuslotta.se. Med tanke på att en av dessa bara tilltalar mig så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med dom andra :P Sidan lekmer.se det är en barnsida eller ah det är ett ställde där man kan beställa barnleksaker. Bodystore.com är en sida där man kan handla hälsokosttillskott och sådant. Gymgrossisten.com det är träningsgrejer å sånt. Sen Linuslotta.se är barnklädsida. Om det skulle gå och ge bort dem till någon annan så är ni välkommna att få en kod.
Värdet på dessa är 50kr.


Just nu så gör jag inte så mycket, funderar på och gå ut i solen :)

Hare bra// Swampeen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: