Lördag, Bytt design & Wallander

Idag är det Lördag och ja har inte gjort så speciellt mycket än så länge iaf. Ska försöka komma på någonting att göra medans man har lusten. Skulle va gött med glass men äsch struntar i de. Spara pengar ist mycket bättre :)
Igår så skrev jag ingenting hade ingen lust att göra det.
De skulle ha varit en uppgift inskickad igår eller snarare 2st, men den andra fick jag framskjuten pga att de är så mycket som jag håller på med, har så mycket andra uppgifter än bara dom. Men den ena är iaf inskickad. Sedan den andra ska jag skicka in på tisdag, de gick bra för min föreläsare.

Som ni ser så har jag bytt design på bloggen, vet inte riktigt hur många gånger som jag har gjort de sedan jag startade denna. Men som sagt man vill alltid ändra hela tiden och man blir aldrig nöjd. Så äre väl med det mesta.


Just nu så kollar jag på Wallander - Skulden som går på canal+hits.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: