Lördag & Shopping

Idag är det Lördag och man har varit i Karlskoga och kollat på bowling, men var även på lite shopping :) De kommer bilder senare i inlägget :p Har varit där i princip hela dagen. Käkade på Mc Donalds haha, men de var gött denna gång. Fast man ska inte äta där allt för ofta för då blir det äckligt tror nog att det är flera som håller med mig :p
När man kom hem så har man inte gjort så speciellt mycket. Är ganska trött efter att ha varit igång hela dagen typ.

Kollade på nya wallander filmen arvet igår och den var bra :) Kan jag rekommendera till er som tycker Wallander är bra :P
Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir för nånting, får väl se vad det blir :p Någonting skoj ska det väl finnas att göra. kanske går ut och tar lite "Vårbilder" om vädret vill hålla i sig. Annars vet jag inte vad det kan tänkas bli :P

Just nu så kollar jag på Morden I Midsomer på 3:an och de är rätt bra :P

Hare bra// Swampeen


Detta kommer ifrån Lindex.
En gul topp 149:- , En ljusgul bh 99kr och Vita leggings 99kr.
Hade två rabattcheckar på toppen och bh:n :P Fick dom lite billigare.


Detta är ifrån H&M
2 pack toppar 99kr, Ett gult linne 49:50:-, Mörkblåa leggings 99kr och
1 ljusrosa BH 79:50 :-

Sedan ett par badtofflor ifrån Intersport, men dom visar jag ingen bild på :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: