Måndag, Åkt Moped & Stationära Dator

Idag är det Måndag och man har åkt moped för första gången 2010, de var rätt gött faktiskt förutom att de vart kallt när man hade åkt ett tag men de var inte så farligt. Sen så cyklade man för första gången igår också, snacka om att man fick ont i röven pga att man inte hade cyklat på flera månader. För övrigt idag så har det inte hänt så mycket var iväg till moster och skulle låna wallander filmer som morsan skulle kolla på, så fick dra iväg med moppen dit. Ett plus på denna dag är att solen har kollat fram bland molnen idag :) inge fel de inte kan jag bara säga.

De märks inte att klockan är 19 för att de är fortfarande ljust ute vilket det normalt inte brukar göra när det är snö. Fast de mesta av snön börjar smälta då är man ett steg närmare sommaren. Det är sommaren som man vill åt :)

Har även fått igång min stationära dator, så nu är det full fart på den också. Jag har bytt operativsystem i den också de fick bli XP denna gång. De var typ det ända som datorn klarar av. De duger bra detta. Sen tycker jag inte om tangentbordet heller, haha. För att det är något gammalt bös som fanns i garderoben där datorn stog. Har ett som är fräschare än de jag har nu men de går inte att trycka på vissa knappar eller ah det kanske går nu när jag har städat ur det man vet ju aldrig :) Får väl prova sen.

Just nu så lyssnar jag på musik på spotify från den bärbara :p har inga högtalare till stationära än. Men de kommer de också, men de finns inte så stor plats eftersom man har en tjockis skärm som jag kallar de för som tar plats. Menmen, det är huvudsaken att sakerna fungerar :)


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: