Måndag, Jobbat & Kommissarie Winter

Idag är det Måndag och man har varit och jobbat från 9-15:30, så de blir lite pengar :) Ska jobba imorgon med samma tid, fast när jag får sluta beror på när jag blir klar med de jag sa :P Kan säga att jag kommer ha träningsvärk imorgon. För övrigt idag så har man varit i Filipstad med Sofia, blev inte så långvarigt direkt men ändå. Köpte lite olika saker, inget som behövs visas någon bild på.

Just nu kollar jag på CSI, fast kl 21 är det Kommissarie Winter de ska man se och efter de blir det duschen och sova :) Ska bli så gött och sova :p


Hare bra// Swampeen

evelina

vaa i filipstad ???? varför hörde ni inte av er till mig då? era jäfla svikers !!

han heter Petter & e 89:a

PUBLICERAT DEN 2010-04-26 KLOCKAN 22:54:09
BLOGG: http://curiouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: