Måndag, Promenad & Pluggat

Idag är det Måndag och det har varit fint väder idag också :) Härligt när solen kollar fram, de man har gjort idag är att man var på en promenad med moster och min kusins hund en sväng :P Så har man åkt lite moped och pluggat lite grann. Har även lagat köttfärssås och spaghetti idag också :p Gött blev det iaf.
Så när man höll på och plugga så kom det fram att den bok som man skulle använda var utlånad till rätt så många personer och uppgiften ska vara klar på fredag. Jag fick könummer 6 och det hinner jag aldrig få, så var tvungen att beställa boken från Adlibris för 251kr tror jag den kostade. Men det är det värt tro mig. Jag kommer att behöva den boken längre fram i kursen också. Min beställning valde jag att den skulle komma som en snabbleverans, då kommer den senast onsdag. Då hinner jag nästan ha gjort klart uppgiften vilket är bra :)

Just nu så kollar jag på Kommisarie Winter på svt1, har sett de förut. Men det är en ny skådespelare som spelar Erik Winter :P Och det är nya avsnitt också. Haha.

Imorgon blir det iaf att plugga.. tråkigt är de, men det måste bli gjort.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: