Måndag, Promenerat & Jobb

Idag är det Måndag och denna dag har bestått av att man har varit ute och promenerat 1 timme ungefär, sen varit iväg med en massa skräp till soptippen (återvinningscentralen om man ska vara noga) så de blev en hel del som försvann. Så har man kollar på några avsnitt CSI också, som ni kanske vet så har jag börjat kolla om på de säsonger som jag har tills dess jag har råd med säsong 8 och 9. De får duga så länge med de man har så länge.

Nu under kvällen så har man gjort klart en uppgift som jag fick framskjuten och jag vart nöjd med den också, får väl hoppas man får godkänt :) Så har man även hunnit med och söka jobb, sökte jobb på siba som kassamedarbetare får väl hoppas på att jag får de :P Fast det är rätt så många som söker så..
Får söka flera helt enkelt =) Nångång lär jag väl få ett ändå tycker jag.
Just nu så kollar jag på CSI ska fortsätta att göra det, efter de blir det att sova =)


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: