Onsdag, Inget bankomatkort & Andra Avenyn

Idag är det Onsdag och man har jobbat och de var sista dagen förhoppningsvis, sen väntar man bara på pengarna då :p Sen när man hade jobbat klart så åkte man hem och var helt slut om man ska uttrycka sig så. Världens träningsvärk, början på att bli förkyld och ont i halsen. Så får väl se om det blir någon föreläsning för mig imorgon.
Vid kl 5 så tänkte jag att ja skulle fylla på mitt busskort och jag tog mopeden till pekås, fast innan de så skulle man ta ut pengar jag satt i kortet och sen fick jag aldrig tillbaka de, automaten käkade upp mitt bankomatkort inge kul alls. Så tänkte jag att kanske banken var öppen men de var den inte otur i bött. Sen så fick man åka ner till morsans jobb och fråga efter pengar så man kunde fylla på de där fördärvade busskortet. Inge roligt när bankomaten käkar upp ens kort utan att man ens har slagit koden. De andra som var efter mig dom kunde ta ut pengar.
Så just nu har jag inget bankomatkort.

När man kom hem efter att ha fyllt på de där busskortet så har man bara kollat på tv typ, dels så är det inte världens bästa väder ute heller och de har inte varit nå bra väder på hela dagen heller så.
Just nu så har man nyss käkat pizza, kollar på Miljonlotteriet Lyckohjulet. Efter de ska jag se någon dokumentär om Jade, en kvinna som fick livmoderhalscancer och där får man följa henne hur hennes behandling går. Har inte sett de ifrån början. Det är andra avsnittet idag.
Efter de så ska jag kolla på Andra Avenyn :) Ska bli enormt spännande att kolla på de :p


Hare bra// Swampeen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: