Söndag, 2012, Bingolotto & CSI

Idag är det Söndag och har inte gjort så mycket med tanke på att klockan inte har hunnit blivit så mycket än. Får väl se vad dagen kommer bestå av. Ska iallafall iväg och lämna tillbaka filmen som jag hyrde igår :P Filmen som jag hyrde hette 2012 har aldrig sett den :P Tyckte den var rätt okej film faktiskt. Funderar på om jag ska spela bingolotto ikväll eller om jag ska strunta i de :P Haha..
Kanske kommer upp något nytt inlägg senare idag om man orkar vill säga.

Kanske ska ta och städa lite så de ser ut som ett rum igen :p haha, de är ganska så stökigt och annat skit :p Haha.
Får väl se, en dag blir det gjort iallafall.

Just nu så kollar jag på CSI :p Ska fortsätta kolla på de :p


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: