Tisdag, Jobbat & CSI

Idag är det Tisdag och man har jobbat de var jobbigt med tanke på att man har världens träningsvärk och sen börjar få ont i halsen och början till förkylning. Men de blev att käka lite halstabletter och dricka vatten , sen bita ihop och tänka på pengarna man kommer få :p
Sen när jag kom hem så var jag helt slut faktiskt, kollade lite på CSI och sen försökte jag sova men de gick inte så speciellt bra, så de blir tidigt i säng idag, är väldigt trött.

Just nu så kollar jag på 112 på liv och död på tv4 plus,  ett bra program de :p Ska käka snart med, sen blire att sova.
Ska bli så gött & sova kan jag bara tala om :P


Svar till dig Evelina: Haha, ja skulle ha sagt att vi var i stan ;p Okej, heter han typ eriksson eller nå i efternamn ? :P Så kanske man vet vem det är :p


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: