Tisdag, Skolsken & Plugga

Idag är det Tisdag och det är solsken idag också :) Får hoppas det håller i sig hela veckan helst hela månaden :P haha. Ja det man ska göra idag är att man ska plugga och försöka göra klart uppgiften om att göra en hemsida eller ah grunden till en. Så har man en till uppgift, men den kan jag inte göra klart förens jag har fått boken i princip märkte jag. Men ska iaf göra så gött jag kan =)
Sen när jag har pluggat klart och känner att jag har gjort de ordentligt så tänkte jag ta en tur med mopeden till Grythyttan och äta lite glass som belöning :) Tänker man på de så går det mycket lättare att plugga :)

Kanske återkommer senare idag med ett inlägg, men inte säkert. Ska fortsätta plugga nu så jag kommer ett steg närmare glassen :)


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: