Torsdag, Föreläsning, Påväg & Jobba

Idag är det Torsdag och dagen kommer att bestå av att man ska iväg till universitetet på föreläsning, innan det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Hittar nog på någonting. Finns alltid nånting att göra :P Om solen vill fortfarande vara kvar så ska jag nog sätta mig ute i solen (:
Sen är det även påväg en ny design till bloggen, denna gång är det en tjej som heter Gabriella som gör den :) Kan rekommendera henne till er som läser ni kan läsa på hennes blogg http://gabriellawikstrom.blogg.se och fråga henne där om hon kan göra en åt er eller ge er tips :)

Ni som kan bloggdesigner och sådant kan ni ge tips på vilka program som man kan använda sig av för att göra sig en egen så kanske man kan hjälpa andra :)

Så ska man börja jobba på måndag också, ska bära massa plantor från ett växthus till ett annat på morsans jobb. Får iaf pengar för de så :P Pengar skadar som sagt inte speciellt när man inte får så mycket av csn :P haha.

Just nu så kollar jag på 4:e skivan på 6:e säsongen CSI :P Ska göra mig lite frukost snart :)


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: