Tråkigt

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - Sista året på gymnasiet & tog studenten.
Vad hade du för hårfärg - brunt
Hur lång var du - 172 cm
vem var du kär i -
Hade du nån Pojk/flickvän - ja
Vad brukade du göra på fritiden - kompisar osv.
Vilka umgicks du med - olika.
Var allt Bättre då - hyfsat
Skulle du vilja gå tbx dit - ja faktiskt, speciellt från den 27 januari.
Har du förändrats - ingen aning.

Nu:

Vilken klass går du i - Studerar..
Vad har du för hårfärg - brunt
Hur lång är du? - 172cm
Vem är du kär i -
Har du nån Pojk/flickvän - nej
Vad brukar du göra på fritiden - umgås med kompisar
Vilka umgås du med - olika
Hur ser du ut -

Har du:
Kysst någon -  ja
sovit brevid någon med samma kön - nej
sovit brevid nån med motsatt kön - ja
slagit ner nån - nej
Ljugit för en bra vän - det har säkert hänt
Svikit någon - yes

Vem:
Skrev du senast till på msn - är inte inloggad.
Kramade du senast - syster tror jag.
sov du hos senast - ingen.
Vill du vara just nu - mig själv
Ringde dig senast - moster.

Vad:
Drack du senast - vatten
Köpte du senast - kläder
Gjorde du igår - jobbade
ska du göra imorrn - jobba, sen vet jag inte.
Vill du göra just nu - åka utomlands
Åt du senast - choklad.
Är närmast dig som är rosa - mobilbandet.

Kärlek :
Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så den började gråta - nej
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja!

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smugut ut utan lov - nej
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - nej
Jag har en hemlighet som ingen vet om - ja
Jag har fuskat i ett spel - haha ja oja!
jag har struntat i ett prov - nepp

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv - nepp
Jag har druckit alkohol - ja
Jag har tagit medecier mot drepression - nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - jo.
Jag har vaknat gråtande - har säkert hänt.
Jag har somnat gråtande - ja..

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - aldrig varit på en.
Jag har sett någon dö - nej, tack o lov för det
Någon du har känt har nyligen som dött - nej
gabriella,

den snor jag ;)

PUBLICERAT DEN 2010-04-28 KLOCKAN 22:10:56
BLOGG: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: