Endast min åsikt

Detta är endast min åsikt, ni som läser får gärna säga vad ni tycker också.
Jag tycker det är så enormt fult att man t.ex. som jag nämnde förut att folk verkligen gör sina bröst till stora som fotbollar och sen inte har en kropp till att kunna ha dom. De passar inte ihop med deras kroppsbyggnad, har läst bloggar och på lite andra ställen att folk verkligen gör så ! Vill inte göra påhopp på någon utan detta som jag skriver är precis vad jag tycker. Sen va de som har skiten tycker de struntar jag i faktiskt. Visst de får väl göra sina operationer men oftast så ser personerna bättre ut INNAN de har gjort själva operationen.
Tänker inte nämna några namn för det kan antingen vara kränkande. Så därför gör jag inte, utan att jag bara pratar om detta i allmänhet. Skulle kunna ge exempel på en person som ser allmänt förjävlig ut me de personen har nu, kan säga att personen såg mycket bättre innan personen gjorde operationen. Ni kanske vet vem jag menar..

Kom ihåg att detta är endast min åsikt.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: