Fredag

Idag är det Fredag och man vaknade halv 9, de var inge kul men låg ett bra tag och kollade på tv för att kunna somna om men de blev inget. Så det var väl bara att hålla sig vaken då.
Har badat fotbad och när man var klar så ställde jag ner den stora skålen som jag hade och så råkar jag välta ut hela skålen, så det hamnade vatten på halva golvet så det var bara att ta bort de som inte blev blött och ta bort mattan och börja torka upp de. Så har lyckats torka upp de iaf. Ska dammsuga och torka golvet ordentligt sen när de har torkat, ska väl försöka få de som blev blött torrt också.
Så kan de gå när man är klantig.

Just nu så tittar jag på Världens Adoptioner som är på tv4 fakta, det är intressant att kolla på faktiskt :P Ska väl iväg sen och lämna tillbaka filmen som jag hyrde igår också.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: