Fredag & Beställningen

Idag är det Fredag och det man har gjort är att man har betalat räkningar (som är jätte kul lr inte) och sen så har jag varit och hämtat ut beställningen ifrån Ellos :) Är nöjd med det som jag fick. Fick även rabattcheckar en var på 400kr och en på 250 kr :p Gött äre (: haha. Sen så var man in på apoteket och köpte en ny tub basiron (acne medel) och ögonservetter.
Så har man inte gjort så mycket mer faktiskt än :p Funderar på att gå på Bilbingo en sista gång (: får väl hoppas jag får med mig någon :)

Ska väl ta ett varv med dammsugaren på nedervåningen snart.

Just nu så gör jag inte så värst mycket, har precis lagt över bilderna på kläderna :P Det kommer i ett nytt inlägg :p


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: