Fredag & Körkortsteori

Idag är det Fredag och man har varit ute och gått en timme :p det var gött faktiskt, men de var jobbigt. Först så vare ganska kallt men sen blev det solsken och allting då vare minsann inte kallt längre. När man kom hem så blev det att duscha så var man fräsch ingen. Så har man även gjort körkortsteori på datorn gjorde först varningsmärkena och tänkte sen att jag skulle testa att göra sluttestet bara för att se hur det skulle gå. Jag fick 43 av 52 när jag var klar :p inte illa för att inte ha gjort nånting på flera månader :P Så läser man tillräckligt så tror jag nog att jag kommer upp i 52 ;D Haha. Helst ska de ju vara över. De kommer bild på resultatet :p

Just nu så lyssnar jag lite på musik på Spotify ;p


Hare bra// Swampeen

Mitt resultat ;D
gabriella,

sv: filmen är super bra, sorglig som fan men bra :)

PUBLICERAT DEN 2010-08-20 KLOCKAN 21:20:25
BLOGG: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: