Måndag & Svampplockning

Idag är det Måndag och jag har haft min första dag på Unversitetet, de var lite information om vad som gäller och annat intressant som var värt att lyssna på :) Kommer nog att trivas där :P Så det blir nog bra. Har även satt mig i bostadskö för lägenhet så hoppas jag får en ganska snart :P
Så när man hade varit på universitetet så blev det att käka lunch på stan och sen så blev det att träffa Sofia :p

När man kom hem så blev det att skriva ut schema och annat viktigt :p Sen så blev det att ge sig ut i skogen för svampplockning med Sofia, Hennes mamma och deras hund :P Det blev några kantareller iaf så det blir till en nattmacka iaf ;p haha.

Just nu har man precis käkat (: Ska nog ta en dusch och sen så blir det nog att kolla på film :) och sen sova.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: