Onsdag & Spännade

Idag är det Onsdag och det har inte hänt så mycket än iaf :p Var in och kolla på min sida på studera.nu och kollade hur de går med min reservplats :P De står att urval görs så får väl reda på de snart ;d Det ska bli spännande. Väntar på att de från jobbet jag har sökt ska höra av sig om hur det blir med allting, så man kan börja leta efter lägenhet. Det är lite svårt att veta när man inte fått veta vart man ska vara och hur mkt man kommer tjäna och alla andra frågor som man vill ha svar på. Men när de säger att de ska höra av sig så gör dom de :)
Måste plugga för tentan också som jag har om typ 2veckor tror jag det var. Så då ska man inte sitta framför datorn när man egentligen ska läsa. Så ska iaf läsa lite grann och sen blire att öka på.
Men får väl se om jag orkar koncentrera mig när man har gått upp 5 på mörran.. De återstår att se.

Just nu gör jag inte så speciellt mycket, ska sätta på mig lite kläder och bädda sängen iaf.
Ska peppa mig själv till att läsa, läsa.. Får sätta tid på typ 2 timmar och sen paus emellan så blir det nog bra.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: