Söndag

Idag är det Söndag och det man har gjort är att man har varit en sväng till Görbillige Nicklas och handlat lite småprylar :P Sen så blev det hem till Moster en sväng.
Har även svarat på mailet angående min plats på Lärarprogrammet och jag tackade ja till den (: Vilket jag inte ångrar, för då får jag läsa någonting som jag verkligen vill och känner att jag kommer lyckas med :)
Så de märks när jag börjar :P

Det går fortfarande inte att lägga upp bilder, jag vet inte vad det är för fel på skiten ! Ja nånting är det iaf.
Som ni kanske har sett så har jag startat en ny blogg, får väl se hur länge den kommer att finnas :p Tycker lite bättre om Blogspot.com än Blogg.se Menmen, jag kommer nog att skriva i bägge bloggarna.
Ja får se hur det blir iaf. Får hoppas det där med bilderna fixar sig, annars blir jag sur.


Just nu så har jag precis bloggat i den andra bloggen, och kollar även på Tv :p Funderar på att göra lite nytta.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: