Tålamod

Var nyss in och kollade på postens hemsida för att se vart mina kläder hade hamnat och när jag kollade så var de sorterade i Örebro 17:13 för att vara exakt så tror nog att kläderna kommer imorgon eller på torsdag :) Får hoppas på att de kommer imorgon :) Orkar inte vänta xD Haha, har inte tålamod till att vänta egentligen, men när jag väl måste vänta så får man lov att göra det oavsett om jag vill eller ej ;D haha.

Ni som läser min blogg; Tycker ni att de är bra att det kommer upp flera inlägg under en dag eller nöjer ni er med att det kommer ett inlägg om dagen? :P
Vore tacksam om de kom några kommentarer :)


Just nu så väntar jag på att Criminal Minds ska börja :P hehe, kanske ska ta och göra sig i ordning :P


Hare bra// Swampeen
Tiger

flera inlägg om dagen tack! :)

PUBLICERAT DEN 2010-08-05 KLOCKAN 15:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: